sexta-feira, 15 de junho de 2012

I LOVE WEED!

Love it! I'm so sorry, but..what can I do? I won't change it until I see this world free of this fucking sick War Drug! Smoke a joint don't make me bad, but the society makes me sad. Politicians? They make me mad! But marijuana makes me happy! Free.. creative.. hungry.. sleepy.. and high! Higher than a plane.. over the skies.. Nah.. I'm not a insane!
Beyond the clouds that I can confuse with the smoke coming out from my mouth I found myself and I just would like to remain like that.. just high..!!!

Amo! Desculpe, mas.. o que posso fazer? Não mudarei até ver este mundo livre desta maldita Guerra as Drogas! Fumar um baseado não me faz ruim, mas a sociedade me deixa triste. Políticos? Me deixam puto! Mas maconha me faz feliz! Livre.. criativo.. faminto.. sonolento.. e chapado! Mais alto que um avião.. lá no céu.. Não.. não sou um insano!
Além das nuvens que confundo com a fumaça que exala de minha boca eu me encontrei e gostaria de permanercer assim.. chapado..!!!

3 comentários:

Eae, o que achou? Manda o feedback ae pra mim pra gente fortalecer o movimento! _\|/_ Jah Bless _\|/_